Trzeba wrócić do Darwina
Badania pokazują, że 60% amerykańskich nauczycieli unika nauczania o ewolucji lub maksymalnie je ogranicza. Ale rośnie w siłę ruch, który próbuje to zmienić
1 września 2018
Patti Howell długo i dogłębnie myślała nad tą chwilą podczas swoich lekcji biologii. Przez całe miesiące delikatnie przygotowywała uczniów na ten dzień, zamartwiała się, czy wszystko się uda, i nawet uczęszczała na zajęcia, które miały ją do tego przygotować.
A teraz, pewnego słonecznego kwietniowego poranka Howell, czterdziestokilkulatka w rogowych okularach i luźnej kwiecistej bluzce, stała przed 26 15-latkami w Baconton Community Charter School w południowo-zachodniej Georgii, trzymając w ręku kartkę papieru, którą dopiero co zerwała z drewnianej tablicy.
Świat Nauki
9.2018
(300325) z dnia 01.09.2018;
Edukacja raport specjalny 2018;
s. 46